Offroad Protektory
Při budování
Proces renovovaném pneumatika je zastaralá a nahradila staré lepidlo a již použity na rekonstrukci původní budovy. Je to technicky velmi složité, ale perfektní znalost výrobku, jiný způsob výroby a vysoká poptávka, máme podobný pneumatika s novým.
Všechny tyto komplexní proces, technologie ve spojení s dobře připravený tým umožňuje INSA TURBO zajištění kvality finálního výrobku.
Tento proces zahrnuje následující fáze:
První kontrola
Scraping
Sanitized
Montáž
Vulkanizace
Inspekce a dokončovací práce
Úložiště
1. První kontrola
Počáteční inspekce je tčeba překonat, které mají být renovovány v použitých pneumatik je asi nejdůležitější krok celého procesu. Ten určuje, zda je schopen pneumatiku, která má být obnovena, nebo pokud je nenapravitelně poškozeno, výrobní vady nebo nadm?rné v?ku.
Vizuální kontrola
Tato pneumatika je vystaven tlaku 2 bar, a případné anomálie, je pozorován, tlak se zvyšuje na 8 bar pro případné oddělení kabely nebo kýlu.
Pokud bydlení nesplňuje všechny naše inspekční specifikace se vrátit zpět.
Také v současné době používá ultrazvuk a holografické systémy pro detekci možné separací mezi vrstvami v unudit k doplnění vizuálního systému INSA TURBO Sherografía kontrolována kvalita jejich t?l.
Inspekce Pressure (Truck)
Systém Sherografía měří změny ve struktuře pneumatiky ve stresových situacích. Tělo je vystaveno velké síly inflace a vyprazdňování. A laser skenuje a jakákoli asymetrie ve struktuře budou zjištěny na základě porovnání dvou situací, a stanoví rozsah, v němž se objeví nesrovnalosti s nahuštené pneumatiky.
Pouze nejlepší pneumatiky překročit inspekce a které nejsou odmítnuty a pro další recyklaci.
2. Scraping
Jakmile pneumatiku prošlo inspekci a je v perfektním stavu, která má být obnovena hned seškrabáním. V této fázi staré gumové pneumatiky je odstraněn a zanechává hrubý povrch, který je ideální základnou pro vás dluhopis? nové gumy.
INSA TURBO v procesu je řízen počítačem. High-tech stroje, který používá nože stop povrchu dokonalou adhezi v horní části v pneumatikách a optimální rovnováhu. často sk?í? škrabkou je přesnější a kolo bylo původní pneumatiky.
Scraping Pneumatiky (Turistika).
Scraping Pneumatiky (Truck).
3 zvuk.
V této fázi se nové pneumatiky je opět zkontrolována. Teď, bez pryže na běhounu, tam jsou některé závady, jako je lepší oxidaci, oddělování vrstev, otvorů atd.
Drobné opravy byly provedeny.
4. Montáž
Jakmile pneumatiku povrch byl poškrábaný a je připraven pro začlenění nové gumy. Přihlásil nový vrstva gumy na běhounu, která se později začleněn konstrukce pneumatiku. V tahu, ale také p?idává na gumové "boky". Skříně se tedy vztahuje vrstvou pryže, pneumatiku bude p?estav?na zcela nový vzhled po pneumatiky, jakož i pro cestovní ruch a na vozíku. Rovn?ž provádíme proces zvaný studený systém pracuje při teplot? kolem 105 ° v autoklávu.
Všechny pryžové součásti, s níž jsme stavět INSA Turbo pneumatiky jsou speciáln? testovány na nejvyšší úrove?, se kterou vyrábíme vlastní suroviny.
čistící proces v běhounu pomocí nejnov?jších technologií.
Použití nového Lateral Gom? v bočnici pneumatiku.
Vyvážený
Po kartáčování procesu a použití bo?ní stran? guma, pneumatiku jde na kontrolu rovnováhy, která bývala gumové pásy pro vyrovnání nerovnováhy.
Obaly připraven k vylé?ení.
Truck studené Montáž Banda.
Na rozdíl od systému v horké kamionu, běhounu je již vulkanizovaných ke vstupu do tohoto pásma se záhonového pomocí gumové spoje.
5. Vulkanizaci.
Prostřednictvím tohoto procesu, o použití ur?itých podmínkách tlaku, teploty a ?asu, surového kaučuku z jednoho státu do druhého elastické plastu. Tato guma je již pln? připravena k bydlení.
K vulkanizaci se provádí ve speciálních kompresních lis? se zah?ívá parou, tepeln? ropy nebo elekt?iny a pracuje při teplot? mezi 150 a 160 º C. Nachází se ve vnitrozemí na pole, které bude vybavit novou pneumatiku dezén. Tire tlak proti forma se získá kameru, na které se vztahuje, nebo stla?ený vzduch asi 13 bar?, nebo horkou vodou pod tlakem.
V případě nákladních pneumatik, je i studenou vulkanizaci. La banda už vulkanizovaných t?sn?ní a co se d?je se p?idá sm?s surového kaučuku vysokou přilnavost. Poté, co kapela p?ilepená na obálce, je zaveden v autoklávu při teplot? v rozmezí od 98 do 125 °, a to platí tlaku cca 6 bar.
Autokláv
V obou případech, vytvrzování za studena nebo za tepla na konci cyklu je úpln? vyléčená.
6. Inspekce a dokončovací pozd?.
Ihned po odchodu pneumatiku lisy, existuje celá ?ada kontrol. Snažím se najít estetické vady, oddělování vrstev, deformace v oblasti bydlení.
A v případě sněhové gumy budou v okamžiku, kdy nehty jsou p?idány, která umožňuje výjimečnou přilnavost v extrémních podmínkách.
7. Úložiště
INSA TURBO pé?e v každé jeden z krok?, že pneumatiky, které pochází z našich vlastních výrobních zařízení do doby, než je dodávána kompletn? zrekonstruován. Tento proces zahrnuje i skladování. Máme více než 83.000 metr? ?tvere?ních, kde pneumatiky jsou uloženy a chráněny před vnějšími činiteli, které mohou způsobit před?asné stárnutí v pneumatikách.
Odkazy na podstránky: